субота, 3. март 2012.

OTVORENA PLETENICA



Ovo je jedan veoma jednostavan ali ipak dekorativan bod . Uz igle za petenje potrebna vam je i pomocna igla e tu imam jednu ideju . Igla mora da ima sa obe stane vrh, ona sto se koristi kod pletenja na pet igala, ali ove metalne igle su veoma klizave, te vam petlje veoma cesto spadaju, ili su dugacke pa vam smetaju kod rada . Da bih izbegla te probleme, ja sam od jednog dvrenog stapica za rostilj napravila iglu u velicini koja meni odgovara, zarezala je obicnim rezacem za olovke na oba kraja, a po tom finom smirglom uglacala. Sada niti mi smeta, niti mi previse klize petlje sa nje.

Otvorena pletenica se radi na sledeci nacin:
 Namaci broj petlji deljiv sa 11+3 petlje
1. red *3 petlje obrnuto 8 petlji pravo *3 petlje obrnuto
2,3,4  redovi rade se petlje kako se vide na igli
5. red * 3 petlje obrnuto 2 petlje staviti na pomocnu iglu iza pletiva uraditi 2 petlje pravo ispletsti pravo i one dve sa pomocne igle sada staviti 2 petlje na pomocnu iglu ali ispred pletiva 2 petlje pravo a potom uraditi pravo one 2 petlje sa pomocne igle* 3 petlje obrnuto
6,7, 8, 9 i 10 red pletsti onako kako se vide petlje na igli
11. poceti ponovo mustru od 5 reda.

Нема коментара:

Постави коментар