среда, 7. новембар 2012.

KRSTASTI CIPKASTI BOD



rad iglama u krug


rad sa dve igle
Ovaj bod moze da se radi sa okruglim iglama a i sa dve igle. Veoma je jednostavan za pletenje,

Rdila sam ovih dana rukavice ukrasene ovim bodom i prilicno sam zadovoljna kako izgledaju.

Posebnih bodova nema sem obicnog prevlacenja koje sam mnogo puta ranije objasnila kako se radi iako pratite moj blog sigurno ce te znati ako ne potrazite u nekoj cipkastoj mustri od ranije.


RAD SA OKRUGLIM IGLAMA

Za pocetak namaknite broj petlji deljiv sa 61. red *3 petlje pravo, 2 petlje zajedno pravo, 1 navijutak, 1 petlja pravo*

2. red *2 petlje rpavo, 2 petlje zajedno pravo, 1 navijutak, 2 petlje pravo*

3. red *1 petlja pravo, 2 petlje zajedno pravo, 1 navijutak, 3 peltje pravo*

4. red *2 petlje zajedno pravo, 1 navijutak, 4 peltje pravo*

5. red *1 peltja pravo, 1 navijutak, 1 obicno prevlacenje, 3 petlje pravo*

6. red *2 peltje pravo, 1 navijutak, 1 obicno prevlacenje, 2 peltje pravo*

7. red *3 peltje pravo, 1 navijutak, 1 obicno prevlacenje, 1 petlja pravo*

8. red *4 petlje pravo, 1 navijutak, 1 obicno prevlacenje*

Ponavljati ovih osam redova do zeljene duzine pletiva.


RAD SA DVE IGLE  


Malo sam se pomucila dok sam napravila objasnjenje za rad ove mustre sa dve igle. Na to me je potstakla moja drugarica Cica zvana Besna Glista inace isto strastvena pletilja.


Od posebnih bodova ovde morate znati kako se rade dve petlje zajedno obrnuto sa zadnje strane pletiva.

Dve petlje zajedno obrnuto radjene sa zadnje stane pletiva rade se tako sto se desna igla ubode iza pletiva u dve petlje u pravcu leve igle i provuce nit kroz te dve petlje.

Namaknuti broj petlji deljiv sa 6

1. red *3 petlje pravo, 2 petlje zajedno pravo, 1 navijutak, 1 petlja pravo*

2. red *2 petlje obrnuto, 1 navijutak, 2 petlje zajedno obrnuto, 2 peltje obrnuto*

3. red *1 petlja pravo, 2 petlje zajedno pravo, 1 navijutak, 3 peltje pravo*

4. red *4 petlje obrnuto, 1 navijutak, 2 petlje zajedno obrnuto *

5. red *1 peltja pravo, 1 navijutak, 1 obicno prevlacenje, 3 petlje pravo*

6. red *2 peltje obrnuto, 2 petlje zajedno obrnuto radjene sa zadnje stane pletiva, 1 navijtuak, 2 petlje obrnuto*

7. red *3 peltje pravo, 1 navijutak, 1 obicno prevlacenje, 1 petlja pravo*

8. red *2 petlje zajedno obrnuto radjene sa zadnje strane pletiva, 1 navijutak, 4 petlje obrnuto*


Ponavljati ovih osam redova do zeljene duzine pletiva.


Нема коментара:

Постави коментар