четвртак, 17. децембар 2020.

BOD "ELASTICNO UVO"

 

Ova mustra me je zaintrigara kada sam videla jedan video koji je postavila jedna clanica grupe Pletenje koju sam ja osnovala na Facebook-u. Video je bio dosta jasan ali sam ga ipak gledala nekoliko puta dok sam uspela da zapisem bodove. Evo sad cu vama napisati da nemorate i vi da gledate nekoliko puta haha.

Mustra je interesanta i nije zahtevna. Sve petlje koje se rade pravo u ovoj mustri rade se sa zadnje strane.

Prava petlja sa zadnje strane radi se tako sto se desna igla ubode u petlju na levoj igli sa prednje strane nit se drzi sa zadnje strane kao kad se radi pravo uhvati se desnom iglom i provuce kroz petlju.

Da ne bih pisala prava petlja sa zadnje strane pisacu samo prava petlja.

Za pocetak potrebno je namaknuti broj petlji deljiv sa 5+4 petlje

1. red 1 ivicna petlja*2 petlje obrnuto, 3 petlje pravo* poslednje 3 petlje obrnuto

2. red 1 ivicna petlja*2 petlje pravo, 3 petlje obrnuto*poslednje 3 petlje raditi na sledeci nacin 2 petlje pravo, 1 petlja obrnuto

3. red 1 ivicna petlja*2 petlje obrnuto, ubosti desnu iglu iza sledece 2 petlje, provuci nit , potom nit uhvatiti jos jednom ispred petlji kao kad se radi navijutak, sada desnu iglu ubosti u 3 petlje na levoj igli i uraditi zajedno pravo*3 petlje obrnuto

4. red 1 ivicna petlja *2 petlje pravo, 3 petlje obrnuto*poslednje 3 petlje uraditi pravo 

Ova cetiri reda ponavljati do zeljene duzine pletiva.

Нема коментара:

Постави коментар